Varmt :)

heey! ;D
Idag har jag  badat och solat för det mesta :P Men jag har också gjort annat, jag har t ex vart i Sandvik för att kolla om Selma hade fått några valpar :) det hade hon inte :( synd men dom kommer nog vilken sekund som helst. Ja sen har jag pantat burkar ;P haha fick 52kr om ni undra :P Sen blev det en liten fotbolls match på trägårn med systrarna :) jag och Julia mot Lovisa ;) Lovisa vann med 10-1 elr nånting sen körde vi en till match och då va det ganska jämt tills Lovisa la sig på marken och orkade inte hämta bollen så vi slutade att spela :P Imorse kl typ 4 åkte mina kusiner Stefan & Johan hem till USA, kommer sakna dom. På Lördag fyller Julia år och då ska Lovisa och Jag göra pannkaks tårta (vill hon) till hennes kalas. Vi får väl se.... Jaha har inte gjort så mycke mer ;P Ska gå och äta nåt. Hejdå hade bra! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0